HEMC#14 Champiñón Garbola

Jo no sóc gaire fanàtica dels xampinyons, però com que sí que ho sóc de l'event culinari Hecho en mi cocina doncs vaig buscar per internet receptes xules i em vaig trobar amb la recepta d'aquest pintxo del bar donostiarra Garbola. És molt senzilla i a sobre he ajuntat el HEMC 13 i 14, i dóna un resultat boníssim!!!

Ingredients:
Xampinyons

Llagostins
All
Julivert
Oli d'oliva
Sal

Es talla la tija dels xampinyons i es renten amb abundant aigua. Es posen els xampinyons a la planxa amb oli d'oliva, l'all tallat a làmines, el julivert i la sal. Després s'hi posen els llagostins. Un cop cuits es posen en pals de brotxeta, amb dos xampinyons i un llagostí. Es tira per sobre el suc que han deixat a la planxa, que és boníssim!

Amb els xampinyons que em van sobrar, els vaig tallar a dauets petitons i els vaig saltejar amb all i julivert també i la resta els faig fer servir per farcir una lassanya. Tot boníssim!!!

Comentaris

Entrades populars