Gofres

Els diumenges al matí m'agrada menjar coses diferents a la resta de la setmana i ahir, com que em vaig llevar tard, vaig cuinar un esmorzar potent, així per dinar amb una amanida fresqueta ja tiro.
Em vaig decidir pels gofres perquè la massa és molt fàcil de fer i amb la planxa-gofrera es fan en un moment. Amb la recepta que penjo surten de 3 a 5 gofres depenent del gruix que hi poseu.

250 gr farina
1 culleradeta de llevat químic
2 ous batuts
80 ml oli
315 ml llet

Es barregen tots els ingredients i es deixa descansar 10 minutets la massa. El temps just perquè la gofrera s'escalfi i posar-hi una mica d'oli a les planxes. Si els gofres seran dolços o salats afegir-hi sal o sucre a conveniència.

En aquest cas en vaig fer un parell de dolços amb xocolata i confetti de sucre per al meu xicot que és molt llaminer...

... i un de salat per a mi amb pebres, orenga, formatge i pernil dolç. Van sortir boníssims!!!

Comentaris

Entrades populars