Mousse de Toblerone

Tenia pendent fer alguna recepta amb una de les meves xocolates preferides, la Toblerone. Quin vici, senyor... Quan començo no puc parar de menjar-ne, una muntanyeta rera l'altra. Mai en tinc a casa per això mateix, però repassant el llibre Chocolate de Julie Andrieu vaig veure que hi havia una repecta de mousse feta amb Toblerone i no m'ho vaig pensar dos cops!

200 gr xocolata 70% - 200 gr xocolata Toblerone - 100 gr mantega - 100 gr sucre glas - 5 ous - 1 clara - flameres o qualsevol altre motlle individual

1. Fonem al bany Maria les xocolates i la mantega i anem barrejant amb una cullera de fusta fins a obtenir un resultat homogeni. Reservar.

2. Muntar les sis clares a punt de neu i a mig procés afegir el sucre glas. Barregem els rovells mig batuts amb les xocolates. Procedim a incorporar les clares, ben a poc a poc i amb "carinyo" per mirar d'aconseguir volum, lleugeresa i sobretot, aire.

3. Posem la mousse a les flameres o allà on haguem decidit i cap a la nevera com a mínim 12 hores.

Si us agrada la xocolata us recomano molt i molt que proveu de fer aquesta mousse perquè el resultat és espectacular. La veritat és que la vaig fer també pensant en els companys de la biblioteca, sobretot per a aquells que tornaven de les vacances, com a benvinguda, i unànimement ha estat un exitàs! Ep, a l'Advocat també li va agradar...

Comentaris

Gemma ha dit…
Mare meva, aquesta mousse és un pecat! ;)
Me l'apunto, definitivament l'haig de fer! Un cop en vaig fer una d'after eight, però aquesta segur que la supera!
bravecoast ha dit…
IRis ... si algun dia regreso a tu casa ... por dios hazme ESTO :'( ¡por tu madre!
La cuina vermella ha dit…
Iris, per l'amor de déu! però quines delicies que ens regales. L'advocat deu estar contentíssim!
Ostres, aquest postre de toblerone és una bogeria deliciosa!
ChetoCheta ha dit…
No veas que buena pinta! A ver si la próxima no nos dejas sin...
El cullerot Festuc ha dit…
M'encanta el Toblerone..i com tu no en puc tenir pq no paro de menjar-ne a totes hores!!!! Vaia cosa he vist...haurem de comprar toblerone per probar aquesta mousse!!!! Per favor...ja tinc ganes de probar-ho..llàstima que hauré d'esperar una miqueta que ara estic fent bondat :(
Petunets,
Eva.
Boston1955 ha dit…
Iris aixo ha d'estar bonisim. Pensant en tu tens una coseta en el meu blog.
Saludos
xaro ha dit…
Mare de Deu, si pogués hi ficaria la cullera!!!!!!!
Quina pinta que té i amb lo bo que és el Toblerone..!!
Queda anotat...
Salutacions
ChetoCheta ha dit…
A ver si actualizamossss.....

Entrades populars