Crema d'espàrrecs de pot

Fa molt temps vaig veure en Ferran Adrià donant una recepta de crema de pèsols ràpida i eficaç (llàstima que no m'agradin els pèsols...), però fa poc vaig veure en José Andrés donant-ne una de més ràpida: la sopa o crema d'espàrrecs de pot.

un pot d'espàrrecs blancs - el líquid de conservació dels espàrrecs - aigua (opcional)

Abocar els espàrrecs a la trituradora-turmix o el que tingueu i ho tritureu amb el líquid de conservació i una mica d'aigua si voleu rebaixar tant la textura com l'intens sabor a espàrrec.


Es guarda a la nevera fins que arribi el moment de servir-la.

I ja està!
És fresqueta i boníssima. Jo l'he acompanyat amb un parell de galetes de pernil, formatge i ceba.

Comentaris

Anònim ha dit…
No comment...
La cuina vermella ha dit…
Iris, lo bueno si breve dos veces bueno!!! sense paraules.
Anònim ha dit…
Feliz cumpleaños Iris! espero que pases un feliz dia! No dejes de delitarnos con tus recetas :)

Un beso**

glòria g.
Anna ha dit…
Hola Iris!
És molt bona idea. Tinc algunes llaunes d'espàrrecs "Cojonudos" que vaig arreplegar a l'última visita que vem fer a La Rioja i una d'elles ja té destí ;)
També provaré de fer les galetes, són un acompanyament perfecte per cremes o amanides.

una abraçada!!

Anna

Entrades populars