I va de premis!

En les últimes setmanes he tingut l'honor de rebre un parell de premis de dos blocs que són fixos en la meva lectura quotidiana. Perdoneu que no n'hagi fet esment ràpidament, però he anat una mica enfeinada i me n'he descuidat. Ho sento.

Bé, en tot cas passo a agrair a l'Anna d'El kiwi blau que em concedís el Premio Calidez, entenc que és perquè el bloc li resulta càlid i acollidor. I me n'alegro perquè això és el que pretenc. Passo doncs a concedir aquest premi tan maco a 5 blocaires igual de càlids:


* Maurici Serra del 3 o 4 al dia
* Ro de l'A taula
* milcolores
* Aida e Irena de With the hands in the dough
* Marta de Los fogones de mi casa

I per altra banda, la Maleta de Boston em va nominar al premi Tag que comporta la resposta d'unes quantes preguntes gastronòmiques:

1) aliment que no m'agrada: cols de Brussel·les i bròcoli
2) tres menjars favorits: sushi, arrossos, amanides, però en diria moltíssims més
3) receptes preferides: m'encanta cuinar postres
4) beguda preferida: aigua fresqueta amb un tros de llima
5) plat que somio preparar: no tinc un plat concret, però sí m'agradaria aprendre tècniques noves
6) record culinari: els esmorzars del meu pare, les seves patates a lo pobre i la meva àvia fent formatge al poble

I li passo el premi a:

* Un huerto en mi balcón
* Cristina de Vida culinària
* La cocina delokos
* Marona de El tiempo de la marmota
* Ana de A las 3 de la tarde
* HoneyBunny Flying Free

Gràcies a tots!

Comentaris

Ro ha dit…
Moltes gràcies pel premi Iris. Tot just ho llegeixo ara. He tornar de vacances i intento posar-me al dia amb el meu GoogReader a petar.

M'ho passo molt bé i agafo moltes idees llegint les teves aventures culinàries (i bibliotecàries a l'altre bloc), amb l'Advocat, els viatges...

Entrades populars