Pastís de xocolata i galetes

Buscava un pastís de xocolata diferent dels típics pans de pessic i els genovesos i fent submarisme per la xarxa vaig trobar aquest pastís 100% de xocolata i galetes que es fa a la nevera i que queda molt "resultón"... Aprofito per aconsellar una passejada per aquest bloc, que és d'on vaig treure la idea, que té força receptes de pastissos ben curiosos...

225 gr de xocolata per fondre - 225 gr de mantega - 225 gr de galetes - 2 ous - 50 gr de sucre - 50 gr d'ametlles trossejades -

1. Forrar un motlle de 20 cm amb paper d'alumini i estendre-hi una mica de mantega perquè no s'hi enganxi el pastís.

2. Fondre la mantega i la xocolata al bany Maria i mentrestant batre el sucre i els ous fins que aconseguim una crema esponjosa.

3. Abocar la xocolata a poc a poc dins la barreja d'ous i sucre, les galetes trossejades i les ametlles i barrejar suaument.

4. Passar la massa a dins del motlle, cobrir-ho amb paper film i posar a la nevera durant 8 hores.

Comentaris

Anònim ha dit…
Està tremendament bo, es comença i no es pot parar. T’has superat,... si era possible.
Gemma ha dit…
Aquest pastís és d'aquells que em poso a favoritos a la carpeta "nebodes", perquè elveig molt fàcil de fer amb elles...
I estic segura que ens passarà coma l'Oriol: comences i ja no pots parar de menjar!!!!
Ara mateix em miro el blog que recomanes ;)
Anònim ha dit…
Jo sóc una de les afortunades que l'ha provat!!!!!!
I està més bo del que sembla (si és possible)!!!!!!
El que no has dit és que les del torn de matí de la biblioteca ens vam tirar sobre del pastís com voltors i no vam deixar ni una molleta pels altres companys. I no me'n penedeixo, ;).
Ay, cada cop que el recodo...

Entrades populars