Coca de xocolata

Sembla que a l'Advocat li ha sobrevingut una fase on totes les postres han de portar xocolata perquè si no és així costa que se les mengi, així que... per Sant Joan també vam fer coca de xocolata.

La recepta és la mateixa que per a la coca de llardons de la Mireia Carbó, però és clar, sense llardons. Només cal estirar la pasta de full i farcir amb 200 grams de xocolata negra fosa amb 200 gr de nata líquida. Per sobre també hi he posat sucre i pinyons i cap al forn.

Resultat: es va fotre la coca ell sol i després estava tan ple que no podia moure's del sofà...

Comentaris

Gemma ha dit…
Je je je, si es va acabar la cocoa tot sol, no m'estranya que no es pogués moure del sofà...
M'apunto la idea del farcit amb xoco! Ho he provat amb crema pastissera, amb cabell d'àngel i amb els típics llardons, però mai amb xocolata! Ha de quedar boníssima!!
Ester ha dit…
Estic d'acors amb la Gemma, ha d'estar boníssima, potser recorda al gust dels croissants de xocolata?, però a més a més amb pinyons...................mmmmmmmmm
Ester
Núria ha dit…
Nena...aixó és un pecat!!! Quina cossa més bona...Em passa com al teu advocat...que m'encanta la xocolata!! i la pasta de full...

Entrades populars