Amanida cucurbitàcia

Uf, em fa molt pal aquesta calor que se'ns ha tirat a sobre... ara només em ve de gust menjar fruites y begudes fresquetes. I amb aquest plan (que ja va bé després de tantes coques...), què hi pot haver millor que una amanida cucurbitàcia?

Al mercat vaig trobar un meló verd i un altre de Cantaloup i una síndria molt bé de preu així que cap a casa i a sobre regalaven mostres de Burguitos (oi que és genial quan promocionen productes nous i te'ls regalen...?) El tàndem era obvi: palets per a broquetes, boletes de les fruites cucurbitàcies, els burguitos, un llit de rúcula i ruixat amb una miqueta de vinagreta de Mòdena... Què hi pot haver més refrescant i sa?!

P.D. Dedico aquesta recepta a l'Anna, d'El kiwi blau, que sempre m'inspira nous usos amb les fruites. Noia, et deu haver quedat un "tipaso" genial amb aquests sucs que et prens...

Comentaris

Ester ha dit…
M'encanta el nom de la teva recepta, quan estudiava sempre em feia molta gràcia el nom d'auqes família de vegetals.
Felicitats
Anna ha dit…
juajuajua! gràcies Iris!! M'ha agradat molt la teva broqueta, avui he comprat meló i tinc burguitos, així que la setmana que ve caurà! Lo del tipillu és més complicat del que sembla, i al blog no surt tot el que em jalo ;)

una abraçada!
A

Entrades populars