Bomba dominguera

Tots coneixem les patates bomba, oi? Pels despitats, una patata bomba és una patata que per dins va farcida de sofregit de carn picada, tomàquet i espècies, fregida i que s'acompanyen de salsa, en aquest cas, all-i-oli i salsa picant o brava.

Bé, la cosa no tindria més importància si no fos que fa dos o tres diumenges vaig descobrir que el grup de la biblio de cap de setmana tenen una tradició quasi centenària que diu que els valents bibliotecaris de cap de setmana esmorcen una boma amb una canya al bar Las 4 efes.
Jo no creia, però ho vaig poder comprovar quan l'Antonio se'n va fotre una entre pit i esquena...

No vaig voler ser una bibliotecària poc digna dels torns de cap de setmana i dels diumenges, en concret, i la setmana següent quan va arribar el moment d'anar a Las 4 efes, estava nerviosa però preparada... no havia esmorzat gens. Vaig demanar la bomba i una coca-cola (no em vaig atrevir amb la canya), eren les 10.30h del matí i gràcies a la bomba vaig aguantar fins a les 14.30h sense cap problema... Realment és un esmorzar per a campions!

La bomba era tan bona que el meu cor es van entendrir pensant en l'enveja i la tristor que sentiria l'Advocat quan l'hi expliqués, així que vaig demanar a la noia de Las 4 efes que em posés una bomba per emportar. Li va fer gràcia, suposo que no li havien demanat mai una boma per emportar...

Comentaris

Entrades populars