Entrepà de tonyina amb olives

Aquest entrepà és un dels que més bons records em porta i per tant un dels més favorits. No recordo la primera vegada que el vaig menjar, però sí sé que era molt molt petita. Els meus pares tenien una botiga de disseny de mobiliari i il·luminació a Gràcia i el taller estava al carrer Llibertat i tirant endins cantonada amb Venus ens els feien a un bar d'aquells de tota la vida. A ma germana i a mi ens encantaven, i encara ens agrada. Molts cops, els meus pares també ens el feien per anar a l'escola i em feia gràcia com flipaven els altres nens amb els nostres entrepans tan elaborats, que fugien dels clàssics pernil, fuet o xoriço. Quins temps!


La recepta és tan fàcil com dir pa, maionesa, tonyina i olives!

Comentaris

La cuina vermella ha dit…
Ualah! quina meravella, ja us imagino hereu l'enveja del pati de l'escola!!! Quin pa més torrat, quina bona pinta que té. Muac
Núria ha dit…
Quina bona pinta, l'haurem de fer...
bravecoast ha dit…
en vez de mayonesa pan con tomate y añades lechuga, y eres dios.
Marta ha dit…
ohhhhhhhhhhh! aquests entrepans han de ser bonissims, crec que podria viure tota la vida a base d'entrepans (i xocolata!!!). ´t'escric aquest comentari perque buscant informa´ció de martha stewart he vingut a parar al teu blog. Fa poc que estic en aquest món dels blocs i encara no sé com va del tot, de totes maneres m'ha agradat molt el bloc i m'en faré seguidora hi ha moltes receptes interessants. El que m'agradaria prguntarta és si existeixen llibres de martha stewart en català o castellà, ja que el mue anglès és bastant elemental, m'encanten els cup cakes i he vist que en te algún llibre. Moltes gràcies, una abraçada.
Irisibula ha dit…
Hola Sweet Chocolate! Quina alegria tenir-te per aquí i més amb aquest nom i aquesta foto!!! Ais, l'operació bikini farà aigües, quina temptació!
Respecte al que em preguntes:
La veritat és que jo no conec cap traducció al castellà dels llibres de la Martha Stewart. Jo de tant en tant em compro alguna revista de les seves al Corte Inglés, però noia, són en anglès i cal tenir un diccionari a mà!
Però a internet pots trobar adaptacions de les seves receptes, això sí, ho has de buscar, te'n dono un: al blog ¿A qué saben las nubes? han aparegut receptes xulíssimes de cupcakes i algunes són adaptades de les de Martha Stewart, les pots consultar aquí.
Molts petons!

Entrades populars