Delishop

A Delishop podreu trobar productes de tot el món. Una meravella per a tots aquells que tenim una curiositat desbordada i que no ens fa por tastar-ho tot. Si necessiteu ingredients per a un menú exòtic i no els trobeu, us recomano que feu una ullada i pregunteu. Segur que us podran aconsellar. Jo procuro no passar per davant de les seves botigues perquè faig despesa, però a vegades no puc evitar-ho. Us ensenyo alguns dels productes que m'agraden més.


aquestse cookies estan espectacularment bones, en tenen de xocolata blanca, doble xocolata...

uns refrescos alemanys als que hi estic totalment enganxada, a l'esquerra de cirera, l'altre de cola

sucs anglesos que combinen fruites per relaxar-te, donar-te energia...

i les galetes Artisan Biscuits, aquí de vainilla del mussol i el gat, ecològiques i boníssimes!

Comentaris

Eli Ramirez ha dit…
les cookies fan molt bona pinta :D
Mar Calpena ha dit…
Ostres, jo també sóc superfan de delishop. I de les galetes en vaig parlar per Sant Jordi, són boníssimes i l'embalatge és total!
ChetoCheta ha dit…
Todas las veces que hemos ido a los States hemos comprado esas cookies pero las de chocolate blanco con macadamias...estan de muerte, entra esas y las de marca Dove...buff están de muerte!
ChetoCheta ha dit…
Yo me suelo pasar de vez en cuando por la de la Illa para coger la recetas que regalan :)
Rosita ha dit…
Hola, Iris. Conec el Deli de L'Illa, i les seves sals exòtiques, negra, rosa, blava... m'encanta la fumada! I sempre em quedo mirant aquestes cookies, però per les meves decepcions amb galetes comprades, mai no les he agafades, ara ja em decidiré.

Gràcies per les teves 'infos', ja saps que en sóc fan; per cert, també sempre em passo bona estona al Gadgets Cuina de L'Illa, però l'altre dia vaig descobrir el que tenen al carrer Aragó, al costat de Rambla Catalunya, molt més gran i amb moltíssimes mes coses, al·lucinant!!!! Em vaig comprar uns minimotllos de pa de motlle molt 'xulos', ara ja em faré les meves pròpies torradetes per al paté... I he de consultar, perquè em va semblar que fan classes de cuina o coses per l'estil.

Una abraçada!
Irisibula ha dit…
Gràcies a tots pels comentaris, certament ROSITA és genial saber de botigues i altres llocs on trobar aquelles mandanguetes que segurament no necessites però ostres de tant en tant va bé fer-se un capritxet, oi?
Tinc pendent anar al Gadgets de Rbla. Catalunya, a veure què tal...
Cristina ha dit…
Lo mejor (y lo peor) de Delishop es que es imposible salir de ella sin comprar alguna cosa "por curiosidad". Y luego siempre vuelves...
oriol ha dit…
Les cookies estan tremendes, llàstima que la bossa sigui tan petita...

Entrades populars