Tallarines verdes amb pesto de rúcula

No us ha passat mai que durant tot el dia somieu amb un plat concret que voldríeu menjar, i hi aneu pensant i pensant, mig t'obsessiones fins i tot, i quan arribes a casa comences a preparar la recepta, ja ho tens pràcticament tot i te n'adones que et falta un ingredient, però no un de qualsevol sinó un de troncal? Quina ràbia, oi?

A mi em va passar fa unes setmanes. Em venia molt i molt de gust menjar-me unes tallarines d'espinacs que havia comprar a una botiga de pasta fresca artesana amb salsa pesto. I estava convençudíssima que tenia alfàbrega a la nevera, però ai las! doncs no. Ja tenia els pinyons, el parmessà, l'all i l'oli a la batedora... i vaig pensar que amb rúcula tampoc no seria pas dolent i verd igualment. Doncs apa, experiment al canto!

150 gr de rúcula - 50 gr de pinyons - 50 gr de parmesà ratllat - 1 all - sal - oli d'oliva

Triturar-ho tot amb la batedora. Les quantitats són orientatives perquè la salsa es pot fer més o menys espessa.

Va quedar ben bona i encara en tinc a la nevera, ben guardada dins d'un pot de vidre.

Comentaris

La cuina vermella ha dit…
Iris, com estàs? espero que millor i que aviat puguis sortir a còrrer!

boníssima aquesta recepta, a més que minimalista: verd sobre verd... que bonic.
Anna ha dit…
clar que si, s'han de tenir recursos a la cuina! Jo ho tenia tot preparat per fer un tiramisú quan m'adono que no tinc cafetera...on deu ser? ni idea....així que enlloc de cafè hi vaig posar suc de taronja, tot un descobriment pq queda boníssim!
Irisibula ha dit…
Ei, Vermells! Minimalista i esperançadora amb tant de verd, a veure si ens recuperem tu i jo, Txell!

Anna, m'apunto el teu descobriment, tots els que fas són boníssims!
xaro ha dit…
Segur que era boníssim, el provaré!!
Cuida't molt!!

Entrades populars