Bon Nadal!

Vaig parar un moment de cuinar, que ja us explicaré la moguda que hem tingut aquestes festes i el que ens queda, vaig tancar els ulls entre la foscor i l'Advocat va encendre l'arbre. Vaig obrir els ulls i aquesta imatge del gat embadalit em va fer recordar com m'agrada el Nadal. M'encanta. Mai n'he passat un de trist, per molt que la vida putegés. Que voleu que us digui, el Nadal m'aixeca l'ànim.

Us desitjo unes molt bones festes i que tingueu molta força per triomfar el proper any.



Bon Nadal i Feliç 2009!

Comentaris

Gemma ha dit…
Bona Nadal i aprofita aquest dies per descansar de tanta moguda, eh? ;)
josep ha dit…
El Nadal sempre és temps de mogudes, malgrat tot, veig que les superes i t'encanta. Felicitats, i que passis unes molt bones festes!!
Anònim ha dit…
Molt bones Festes per a tú i la teva família!!!!!

Molts petonets Iris!!!

Francina
CRIS ha dit…
Bones festes i bona entrada d'any a tu i a l'Advocat!!!.
Un petó
La cuina vermella ha dit…
Anem tard!!! en comptes que bon Nadal (que ja veiem que ha estat molt bo) et desitgem molt bona vida, com diuen a Costa Rica: Pura vida!
petons.

Entrades populars