La Carmanyola: Crêpe de peix gratinada

Torna la carmanyola i això vol dir... que ja m'han donat l'alta!
Moltes gràcies a tots els que m'heu enviat els vostres ànims, bones vibracions i bon "rollu". Ha transcorregut un mes que me l'he passat la majoria del temps en pijama, amb les crosses del sofà al llit i del llit al sofà. Em va costar adaptar-me i ara ja m'havia acostumat a no fer res, o com a mínim fer només allò que em venia de gust... ara m'hauré d'acostumar al ritme de feina una altra vegada, i us confesso que també em fa una mica de pal :P


Així que, com diuen que "con pan las penas son menos" m'he fet aquesta carmanyola per passar el dilluns (a sobre tinc torn doble a la biblio).
Amb les sobres del llenguado al forn, barrejat amb una mica de beixamel he farcit una crêpe, l'he regat amb més beixamel i l'he coronat amb formatge que gratinaré amb el grill del microones de la feina.


Back to business!

Comentaris

CRIS ha dit…
Espero que estiguis recoperada del tot.Suposo que serà un pal ara tornar a la feina però quan portis uns dies, ja li trobaràs la gràcia al business.Com ens cuidem, crep de peix, això és una caramanyola de luxe.
Ptnts
Anònim ha dit…
Molt bona idea, pràctica i ràpida per començar un dilluns grisot....

M´en alegro que ja estiguis bé del tot!!!!

Ánims i que no sigui res el torn doble..... :S

Petonets!!!!
Anna ha dit…
Ànims, que la tornada amb aquesta carmanyola i tothom esperan-te amb candeletes, no pot ser dura!!
Irisibula ha dit…
Gràcies pels ànims noies! El meu primer dia ha estat genial, m'ho he passat molt bé i la veritat és que tinc uns companys que són una joia!
La cuina vermella ha dit…
Quin bon rotllo de rentree!
Anònim ha dit…
Portar això a la carmanyola sona molt bé!!!

Salutacions
Jorge
http://pocohecho.wordpress.com/

Entrades populars