Glühwein

Aquesta setmana i segurament algun dia més em dedicaré a penjar les receptes nadalenques que estic cuinant aquestes jornades tan vermelles, lluminoses i entranyables. Com m'agrada el Nadal!

I començaré amb una recepta que vaig fer per al Cesc, gran col·laborador d'aquest bloc. Fa uns dies va ser el seu aniversari i no sabia ben bé amb què obserquiar-lo fins que em va venir al cap una anècdota que em va explicar d'un viatge a Berlín on havia tastat el vi calent especiat. Tan típic dels països nòrdics i germànics. Doncs bé, vaig pensar que estaria bé preparar-li una ampolleta per mirar de mitigar la seva melangia.

La recepta és la de l'Akane, que molt amablement va resoldre els meus dubtes. La recepta, aquí. Dubto molt que encara no conegueu el seu bloc, però per si de cas feu-hi un cop d'ull perquè és genial!
Per cert, al Cesc i a la seva xicota els hi va agradar molt el Glühwein.

Bon Nadal a tots!

Comentaris

La cuina vermella ha dit…
Iris, quin regal més genial. Tens raó el bloc de l'Akane és genial.
Bones festes bonica!
Salutacions a l'advocat (per cert enyorem les seves receptes tipus pa de motllo amb nocilla!).
Anònim ha dit…
Molt Bon Nadal Iris!!!!!

Un petonet!!

Francina.

Entrades populars