Crema de verdures i bacallà amb cor tendre

Encara no havia fet la crònica de la classe amb la Mireia Carbó al Club Social Caprabo i com que moltes de les companyes ja la tenen feta no em repetiré, però el que sí que diré és que m'ho vaig passar TETA.

De les tres receptes que ens va ensenyar la Mireia la que em va cridar més l'atenció va ser la crema de verdures i bacallà i que ràpidament vaig fer a casa tot i que al final en comptes de crema de verdures va acabar sent crema de carbassa perquè en tenia molta i l'havia de fer servir... ep, va quedar bona igualment!

150 gr bacallà al punt de sal - 250 gr carbassa - 1 carbassó - 2 patates - 1 ceba - 2 grans d'all - aigua - oli d'oliva - pebre - sal - mascarpone - ricotta - porradell

1. Si el bacallà no està desalat, cal remullar-lo i anar canviant l'aigua fins que deixi d'estar salat.

2. Netejar les verdures i tallar-les. Coure-les just cobertes d'aigua fins que estiguin tendres.

3. Incorporar el bacallà i bullir-ho tot plegat uns instants. Triturar la crema.

4. Barrejar el mascarpone amb la ricotta, un pessic de sal i el porradell picat ben fi.

5. Servir la crema ben calenta amb una quenelle enmig del plat.

Comentaris

Gemma ha dit…
Ep! Que bona! La Mireia ja va dir que en funció de les verdures era més una crema de carbassa, o de carbassó... però totes són iguals de bones!
Té molt bona pinta!
EL CULLEROT FESTUC ha dit…
Si que fa bona pinta si!!!!...A mi tb em va quedar més carbassa que verda....xo estava bonissima!!!!...Ja me'n menjaria ara un platet....mmmm!!!
Petunets,
Eva (terrassa)
Ester ha dit…
Hola!
jo ja l'he feta dues vegades i amb proporcions de verdures diferents, tots dos cops boníssima
Ester

Entrades populars