Bunyols de bacallà i salmó

Els bunyols de bacallà m'encanten, em tornen boja! Però mai m'havia atrevit a fer-los potser perquè els tenia molt idealitzats. No sé si a vosaltres us passa però a mi si una recepta m'agrada molt i molt em va figa intentar reproduir-la a la meva cuina, però aquest cop m'hi vaig llençar i vaig triomfar! I com que tenia un tall ben maco de salmó...

200 gr bacallà esqueixat al punt de sal - 125 ml llet - 75 gr farina - 60 gr mantega - 3 ous - julivert fresc - sal - oli d'oliva

1. Posar la llet i la mantega en un cassó al foc amb un punt de sal.

2. Quan la llet bulli i la mantega s'hagi fos, afegir la farina d'una sola vegada. Deixar coure sense parar de moure fins que la massa es separi de les parets del cassó.

3. Fora ja del foc afegir els ous un a un i moure. Afegir el bacallà i el julivert picat.

4. Fregir petites porcions de la pasta en abundant oli d'oliva calent.

La receta és de la Mireia Carbó, publicada a la
revista Sabor... del Club Social Caprabo, número 300.

Comentaris

ChetoCheta ha dit…
Ummmm que ricos los buñuelos!!! A ver is traes un día proque a mi me vuelven loca!
Anònim ha dit…
y a mi también!!!
Gemma ha dit…
A mi també m'encanten els bunyols de bacallà! I si la recepta és de la Mireia, segur que queden bons! És aquella que la Mireia va comentar durant la seva classe, oi?
Tenen una pinta deliciosa ;)
Anna ha dit…
Iris, llavors aquesta vegada els has fet de bacallà o de salmó? Seria la mateixa quantitat de salmó?
Anònim ha dit…
Doncs Anna en vaig fer tan de bacallà com de salmó i sí vaig utilitzar la mateixa quantitat en els dos casos i van quedar bons.
Anònim ha dit…
Estic a punt de provar de fer aquesta recepta. Una pregunta d'ignorant: i no s'hi ha de posar una mica d'all? Jo recordo els de casa amb gust d'allet...
Irisibula ha dit…
doncs un puntet d'all li ha de donar un gustet molt bo als bunyols, ja diràs si ho proves...

Entrades populars