Arròs a la milanesa

Aquesta és una recepta que no sé d'on la vaig treure. Segurament d'algun programa de la tele perquè la tinc apuntada, bé més aviat amb tot de gargots, en un tros de paper d'aquells que busques ràpidament. Mirant per internet he pogut comprovar que sota el títol arròs a la milanesa hi ha multitut de variacions i amb un únic factor comú, l'arròs. Bé, jo aporto el gargot que vaig copiar a veure si us agrada.

arròs - carbassó - ceba - pastanaga - tomàquet - pebrot (si us agrada) - un ou per persona - aigua o caldo per mullar l'arròs

Jo calculo una mica les quantitats segons les persones que tinc a dinar, tant d'arròs com de verdures. Es tracta de tallar a dauets petits les perdures i posar-les a sofregir. Després s'hi posa l'arròs i es mulla amb el caldo o l'aigua i es deixa coure. Quan faltin uns 5-7 minutets per acabar la cocció es posa a una safata per anar al forn i es posa l'ou a sobre i s'acaba de fer al forn. Quan es menja i es treca l'ou el rovell amoroseix molt el plat.

Comentaris

Anònim ha dit…
L'arròs a la milanesa que fem a cas el vaig treure del 1001 recetas de la Simone Ortega, i es fa amb xoriço, pernil i formatge ratllat. Deu ser com la paella, cadascú la fa com vol.

Ricard
Ester ha dit…
Quina pinta aquest arròs, i amb l'ou segur que deu estar boníssim
Felicitats
Ester
Anna ha dit…
A casa, ma mare tenia per costum fer arròs a la cubana els dissabtes, i clar, jo també ho faig sovint... així que per variar probaré de fer-lo a la milanesa que pinta mooolt bé!

Entrades populars