Crema de pastanaga

Com deia abans, la processó de sopes i cremes serà constant perquè el ritual de fer el caldo dels diumenges s'ha instalat de forma irremeiable a casa meva. Dissabte compro les verdures i diumenge ho coc a foc lent dins d'una olla que quasi no puc agafar amb una sola mà. Amb aquest caldo tiro tota la setmana, però, què en fem de les verdures?

Jo sóc molt de la filosofia Arguiñano, aquí no se tira nada, i les verdures les aprofito per fer cremes, com a acompanyament de segons plats, o com sigui, però de llençar-les res de res. En aquesta ocasió amb les pastanagues em vaig fer una crema.

Com que les pastanagues ja estaven bullides, les vaig triturar amb una mica de caldo i ho vaig espessir amb fècula de patata. Com que són un pelet dolces hi vaig tirar una miqueta d'oli de pebres per donar-hi un toc picantet.

Comentaris

ChetoCheta ha dit…
Tiene muy buena pinta!! Y con el frio que esta empezando a hacer apetecen un montón las sopitas!!!

Entrades populars