NOTI

ACTUALITZACIÓ: aquest establiment va tancar.

Tenia moltes ganes d'anar a sopar al NOTI per dues raons: la primera, el restaurant s'allotja a l'antic local del Noticiero Universal i l'edifici encara conserva la meravellosa façana original; i la segona perquè a la sèrie Porca Misèria l'esmentaven constantment, no sé com s'ho feien els personatges però sempre acabaven sopant-hi. Al començament pensava que era un local que s'havien inventat els de la pròpia sèrie, però no i què voleu, a força de sentir-ne a parlar em va picar la curiositat.

També vaig aconseguir que l'Advocat s'intrigués amb el restaurant perquè quan li vaig explicar on era no recordava haver-lo vist tot i que per anar als jutjats passa sovint per davant, i és que l'ambient cosmopolita del local no s'arriba a copsar des de l'exterior ja que és força discret.
I com també em va passar a l'Speakeasy, quan vaig entrar al NOTI vaig pensar que em faltaven uns quants lluentons per estar a l'alçada de l'ambient que s'hi podia copsar.
Només traspassar la porta a l'esquerra et trobes amb el que ells anomenen goodbar on et serveixen còctels i combinats. La casualitat va fer que en aquell moment un grup d'executius celebressin alguna cosa al restaurant i tots anaven força modats, però no us penseu que no s'hi pot anar amb uns texans que no és pas això.
L'interiorisme favoreix aquesta integració del luxe i la sobrietat i crec que ho han aconseguit gràcies a la barreja dels elements metàlics amb els terrossos que són els que hi aporten una calidesa evident conjugat amb la il·luminació tènue i rogenca (així de fosques han sortit les fotos, però tampoc era plan de posar el flash...)

Per començar ens van portar un tastet de quiche d'espinacs

Vam seguir amb els primers que van consistir en un papillote de verduretes al dente i bolets japonesos i tot amanit amb sake, oli d'oliva i citronella...

i un ravioli gegant de ricota i espinacs sobre un llit de crema de bacon gratinada.

Ens van semblar uns plats molt originals i consistents.


I de segon un rellom de bou a la graella amb salsa de múrgoles i acompanyat de tirabecs i gratin dauphinois...

i una tonyina semicrua a la planxa amb espinacs frescos, oli de fum, soja i essència de tonyina.

El rellom va agradar molt i a mi la combinació del fum amb la frescor de la tonyina i els espinacs em va deixar molt satisfeta.


I per postres, l'Advocat va triar una tartaleta de crême brulée de llimona amb gelat de nougat, i jo per una senzilla i clàssica tarta tatin.

Vam sortir del NOTI amb molt bon sabor de boca pel bon sopar, l'atenció del servei i perquè la relació qualitat-preu va resultar ser millor del que ens esperàvem perquè així com podeu pensar que deu ser un restaurant car en realitat no tant, atès que ofereixen menús molt bé de preu. El nostre era un menú de nit de 36€ així que va ser una vetllada boníssima en tots els aspectes.

NOTI Restaurant & Goodbar
Tel 93 342 66 73

Comentaris

Anònim ha dit…
Bueno, bueno..., doncs no m´equivocava!!! També tens un bloc de cuina!!! Meravellòs!!!
Quins plats més bons serveixen en aquest restaurant!! la veritat es que qualitat-preu está força be, i a més a més tot molt be presentat, amb auténtica delicadesa...
La crema de coliflor i porros té que está deliciosa, i em pregunto que son aquestes boletes que acompanyen a la sopa!!!
Tinc que felicitar-te per aconseguir un any de llet gratis!!! Ja ho crec que estarias contentísima!!! I mira que quan veig aquests sortejos no em crec res... des de ara començaré a pendre-ho més seriosament!!!
Bé, Iris, est un encant, que noies tan joves com tu sápiguen fer tot aquests tipues de coses, cosir, cuinar, i que a sobre gaudeixin com ho fas tu. Petonets!!!

Entrades populars