Les braves del Bar Tomàs de Sarrià

I després de cruspir-nos un parell de butipà no vam sentir prou remordiments que ens fessin estalviar-nos una visita al Bar Tomàs de Sarrià, on molta gent diu que es fan les millors patates braves.

El Bar Tomás és un dels pocs temples gastronòmics de tota la vida que queden a Barcelona (al meu gust, és clar), és un bar coherent, clàssic, amb mobiliari gens refinat on cruspir-se unes bones braves, unes croquetes, una ració d'ensaladilla russa i tot el que caigui!
Atenció perquè sempre està a reventar, haureu de fer cua, però paga la pena...
I si ja sou fans del Tomás no us perdeu el llibre que s'ha publicat en honor a les seves braves (pròximament disponible a la millor biblioteca!!!), que ja té bloc i tot!

Comentaris

MAR ha dit…
Siiiiiiiiiiii totalment d'acord tot i que a casa tejada tampoc les fan dolentes del tot ... darrera el Turo Parc...

petunets
Pepin ha dit…
Jo fa mots anys que soc un asidu al Bar Tomas i estic d'acord en que son les millors braves de BCN. Jo hi anat fent experiments i al final penso que hi aconseguit una salsa molt semblant; un dia ja us la penjaré al meu bloc.
Perdona Mar però les del Tejada no li arriven ni a la sola de les sabates, Ja,Ja.
Salut,
Pepin
Eli Ramirez ha dit…
aix! jo sempre en sento a parlar i mai hi he anat encara! aviam si aquest hivern les provo :-)
Anònim ha dit…
L’única nota negativa són les escasses racions… a part d’això tot perfecte

Entrades populars