Truquet per al caldo

A la tele han dit que una onada de fred s'apropa i a casa meva ja fot un fred que pela, així que ahir vaig fer caldo amb la meva gran olla del caldo. I he pensat en compartir amb tots vosaltres un truquet que em va explicar la meva iaia. Ara que hi penso, potser aquest truquet el sap tothom, però per si de cas l'explico.

Molts cops, sobretot quan fem caldos de verdures, el color del caldo no acaba sent prou càlid, no resulta un color de caldo. Amb la pell del pollastre, però, quan bull ens tenyeix l'aigua d'aquest groguenc tan característic.

Doncs bé, la meva àvia em va explicar que si agafes les cebes que has de fer servir per al caldo, les peles i les talles la part de dalt, la de la tija (a la foto jo les he tallat per la meitat perquè estic tonta i no em vaig adonar del meu error quan jo ho havia fet) i les poses a una paella o al fons de l'olla i les rosseixes fins que semblin quasi cremades. Llavors les poses a bullir i tenyiran el caldo com si hi haguessis posat una mica de pollastre. No és el mateix color, però cola... Us ha agradat?

Comentaris

Anònim ha dit…
i que bo que està el caldo...
La cuina vermella ha dit…
síiii! ens ha agradat!!!
Anònim ha dit…
Doncs si, m´ha agradat.
Perquè els consells de la teva àvia, que son la veu de l´experiència sempre cal tindrel´s en compte.....

Ummmmm caldo calentet.....

Una abraçada!!!
illetapitita ha dit…
No el sabia aquests!!!
Que bo que és el caldo veritat???
xaro ha dit…
Jo tampoc el sabia aquest, però me l'apunto ràpid!!
bravecoast ha dit…
Pues yo si quiero que parezca con pollo, le meto pollo. Y que además está más rica. Es que de verduras solo, no se, siempre me sabe soso.
Anna ha dit…
els consells sempre són benvinguts i si venen de les iaies encara més. Gràcies per compartir-lo!
Irisibula ha dit…
M'alegro que us hagi agradat el truquet. És veritat que sempre serà més bo posar-hi el pollastre, però com deia la meva àvia, no sempre podràs trobar un pollastre, però voldràs que el caldo tingui el mateix aspecte. I és que és del tot cert, que mengem primer per la vista.

Entrades populars