El Sacher dels Opositors

Ahir vam fer l'últim examen de les oposicions a la biblioteca. Vaig arribar molt nerviosa a l'examen, tot i que l'havia preparat molt, ja se sap que mai pots estar segur de res. El dia anterior per relaxar-me vaig cuinar a dojo. Quan estic nerviosa no puc parar, em relaxa tantíssim. Aquesta última setmana he fet galetes, melmelada, pastissos... un no parar.

Com que a la biblio són molt de xocolata vaig pensar que dilluns portaria un Sacher, i seria el dels opositors, tot i que la resta de companys també en podrien menjar, però ahir vaig caure pel carrer amb el resultat fatal per a la meva mobilitat: esguinç del turmell esquerre i dels lligaments. No he volgut demanar-me la baixa i he convençut a l'Advocat perquè m'acompanyés a la biblioteca amb el pastís. Allà han estat els companys els que m'han convençut que me n'anés a casa. I ara us escric això. Espero, nois, que us agradi molt el pastís!

El Sacher no és complicat però sí que dóna molta feina. Jo acostumo a fer-lo en diversos dies. Primer faig el pa de pessic, després el farceixo (jo de melmelada) i després el cobreixo amb la xocolata. Així reposa entre les diferents etapes i el sabor s'intensifica. La recepta és del programa Cuina x Solters i la podeu consultar aquí.

A la foto un tall del pastís, equivalent, que vaig haver de fer per a l'Advocat uns dies abans. Ai, els gelos...

Comentaris

CRIS ha dit…
Sí,és difícil que un pastís així arribi tot sencer a taula.He mirat la recepte i he vist que ho posen una copeta de licor d'atmelletlles per això te aquest gust tan característic la Sacher.Quina moral!.
Ptnts.
La cuina vermella ha dit…
Iris, per favor, no m'ho puc creure esguinç de lligaments... ai aquesta nostra família blocaire que estem de pega! molts ànims bonica!! i espectacular sacher!! petons.
ChetoCheta ha dit…
Hola! Que fuerte justo el viernes hice un sacher para llevarselo a la Miriam jeje, en breve lo publico! Mejórate!
xaro ha dit…
Iris, cuida't molt wapa!!
Com va anar l'examen??
Els teus companys deuen haver estat molt contents amb aquest pastís!!

Ptnts
Anònim ha dit…
Iris!!!! però que hem dius?? Trencada de lligaments??? Cuida´t molt i fes bondat!!!!

El Sacher simplement im-pressionant!!! jejeje....la xocolata és la meva perdició....no m´ho fagis això...que quan visito el teu blog a l´hora d´esmorzar, mataría per un tros de pastís com aquest!!! ummmm......

Desitjo que et recuperis aviat d´aquest petit incident...fins llavors t´envio molta energía positiva i un axuxón virtual!!!!

Francina.
Gemma ha dit…
Quina sort que tenen els teus companys: caiguda, lesió, examen... i tu els portes una pastís com si no passés res!
Molta sort amb les opos, ja diràs els resultats, eh?

Entrades populars