Maduixes amb xocolata i crema de ricotta

Em va encantar la recepta de maduixes de fa un parell de setmanes a bcn mon amour, i la vaig adaptar als gustos de l'Advocat i als ingredients que tenia per casa:

325 gr maduixes - 200 gr ricotta - 200 ml nata per muntar - 2 cullerades de sucre - 1 llimona - xocolata desfeta

1. Per fer la crema cal batre la nata, freda, fins muntar-la, per una banda. Per l'altra banda batre la ricotta i el sucre fins a obtenir una crema. Afegir la pell de la llimona ratllada i barrejar amb la nata suaument. Guardar a la nevera fins que s'hagin de consumir les postres.

2. Posar la crema de ricotta a sota d'un got. A sobre les maduixes tallades a trossos i "tacar" amb tota la xocolata desfeta que us vingui de gust.

Comentaris

Gemma ha dit…
Mmm, deliciós!
Aquest cop hem coincidit amb les postres :) Ahir jo vaig fer gairebé el mateix, però enlloc de la crema de ricotta hi vaig posar un iogurt casolà fet a casa per mi... boníssim! Com més fàcil, més bo, oi?
Ester ha dit…
Fa molt bona pinta i segur que és molt adient per seguir una dieta equilibrada
Felicitats
Ester
ChetoCheta ha dit…
Que rico esto, jopetas a ver si nos invitas a comer ya d euna vez ehh...;)
gemma ha dit…
Molt bé aquests canvis d'ingredients! Espero que li agradés a l'Advocat :-)
Irisibula ha dit…
sí, sí, gemma, sí que li va agradar!

Entrades populars