Gotets de papaia i espuma de iogurt

Unes postres originals i fresquetes... ara que hi penso potser no gaire indicades per al fred de l'hivern, però tant hi fa!

Vaig utilitzar mitja papaia que vaig tallar en dos trossos. Un per tritular-lo i l'altre per fer-ne bocinets. Ho vaig barrejar i posar al fons dels gotets. A sobre una espuma de iogurt feta amb el sifò i dues càrregues, i refredada a la nevera. I per sobre uns trossets de plàtan caramelitzats amb sucre a una paella. Van quedar molt bons!

Comentaris

Gemma ha dit…
Que bo! I molt original!
M'has donat una idea molt bona per la papaya. A casa la trobem una mica ínsipida però d'aquesta manera millora molt! Al sifó amb el iogurt no hi cas posar gens de nata?
Anònim ha dit…
Made in el Bulli
Anna ha dit…
Que professional! Té una pinta boníssima!
Anònim ha dit…
ui, sí gemma, amb el iogurt vaig barrejar una mica de nata per muntar. No hi vaig posar sucre perquè els iogurts eren ensucrats... quin cap!

Entrades populars