Rebaixes gastronòmiques (II): Llibres de cuina

Després de les rebaixes gastronòmiques pel que fa als estris de cuina, també s'han d'aprofitar les ofertes i "chollos" que es troben a les llibreries. En aquest cas us ensenyo els dos CHOLLAZOS que vaig trobar al Happy Books de Portal de l'Àngel. Són dos llibres que el seu preu inicial era 30€ i me'ls vaig endur per 5€ en total, els dos!

CELADA, Eva. La cocina de la Casa de Alba: 150 recetas del siglo XV al siglo XXI. Barcelona: Belacqva, 2003. 304 pag. ISBN 978-84-95894-73-1.


CELADA, Eva. La cocina de la Casa de Alba: 150 recetas del siglo XV al siglo XXI. Barcelona: Belacqva, 2003. 304 pag. ISBN 978-84-95894-73-1.

I per acabar agraeixo a l'Anna que m'hagi nominat al Premi Desafio. Així que complint amb les funcions contesto les preguntes i us dic els meus 5 blocs nominats.

LO QUE TE CHOCA: la indiferencia
LO QUE TE ERIZA: las puñaladas en la espalda
LO QUE TE EXCITA: el olor de mi novio
LO QUE TE HACE REÍR: Trancas y Barrancas y el crítico literario de Wyoming
LO QUE TE HACE LLORAR: pensar en mi abuelo
LO QUE TE DA NAUSEAS: la comida de mocos
LO QUE TE FALTA PARA SER FELIZ: mi trabajo ideal
LO QUE TE TRAE INFELICIDAD: que los que quiero sufran
LO QUE TE LASTIMA: el dolor
LO QUE TEMES: perder vista en el ojo derecho
LO QUE NO QUIERES PERDER: lo mismo
LO QUE QUIERES ALCANZAR: la estabilidad
LA FECHA QUE ODIAS: San Valentín
UNA FESTIVIDAD QUE ADORAS: Navidad
UNA MENTIRA QUE HAYAS DICHO: he dicho tantas...
UNA NOSTALGIA: todos los momentos vividos en el CP Mallorca, la época más feliz de mi vida

I els meus nominats són:

1. la cuina de casa: perquè va ser el primer bloc de cuina que vaig llegir i que visitava sense parar.
2. Cheto&Cheta: perquè m'encanta com afronta ma germana les coses i lo feliç que és amb el seu home i els seus aparells de cuina.
3. El delantal verde: perquè és el millor web de cuina vegetariana que existeix. M'encanta!
4. ¿Te quedas a cenar?: perquè és un bloc original, autèntic, que no admet imitacions i que parla de la gastronomia des d'un punt de vista proper, però a l'hora professional. És imprescindible.
5. Galetetes: y a Míriam porque es una cocinera incansable y de la que he copiado ya varias recetas... :P

Comentaris

ChetoCheta ha dit…
q guay!!! Ahora mismo actualizo el blog con las respuestas de los chetos!
Anònim ha dit…
OHHHHH :) Cuanto honor!! Muchas gracias por el desafío y el comentario tan bonito.

Por cierto, ese libro de la casa de Alba tiene una piiiiiiinta. No hay nada que me guste más que las recetas de hace 5 siglos! Ya nos contarás. Tal vez se pueda organizar un "banquete ilustrado" o así.

Entrades populars