Entrepà dels diumenges al vespre

Dijous al número 2 de Time Out Barcelona es podia observar amb delit la fotografia d'un meravellós entrepà i ens prometien que dins de la revista trobaríem un amplíssim reportatge amb els 50 establiments de la ciutat on poder degustar els millors entrepans. Ràpidament me'l vaig comprar i comprovar que hi apareixien, i en llocs destacats, el Bar Conesa i el Guixot, els meus preferits.

Tots els que compreu la revista podreu seguir la ruta dels entrepants (jo començo aquest cap de setmana!), però malauradament no podreu tastar l'entrepà del diumenge al vespre que cuina el marit de la meva mare, un cuiner autodidacta genial, que ens prepara a les filles que anem a veure a la família un enorme entrepà (penseu que els nòvios també en mengen...) amb tot de menjar que té a la nevera o amb restes de plats de la setmana. El pa és un ingredient importantíssim i sempre es desplacen amb la meva mare per comprar-lo als forns delicatessen de la ciutat.

Fa un parell de diumenges el Rafa ens va preparar un entrepà amb pa d'oli amb maionesa, rúcula, fulla de roure i les restes d'un pollastre farcit amb bacon. No us podeu imaginar lo bo que era!!! Acompanyats d'una coca-cola fresqueta, els entrepans dels diumenges al vespre és el millor que hi ha per afrontar els dilluns!


Guaiteu quins entrepans...!

Comentaris

Anònim ha dit…
És un entrepà fora de sèrie!!! és... lo más grande
Anònim ha dit…
Efectivamente, esos son los mejores bocadillos del mundo...que se quiten las guías!! ¿Y dónde dices que tengo que hacer los pedidos?? ;)
Entonces, merece la pena la guía del Time Out? Aún no conozco muy bien los sitios para tomar cosas aquí en Barcelona. Aunque tampoco espero que los mejores sitios aparezcan en una revista (porque dejarían de ser los mejores sitios, me temo), siempre está bien tener alguna buena pista.
Ah!, y gracias por el link!!
gemma ha dit…
Estic amb tu en que amb un bon entrepà el diumenge a la nit s'afronta el dilluns amb millor cara.

A mi els entrepans (amb el pa molt sucat de tomàquet) em xiflen :-)

Entrades populars