Carnita arrebossada

La carnita és un producte indicat per a l'alimentació vegetariana, ja que és un substitut de la carn. Està fet amb proteïnes de soja i ametlles. Jo no l'havia tastat mai fins que el meu xicot en va començar a portar a casa. Ell n'havia menjat des de petit.


En un primer moment em va donar una mica de desconfiança perquè ve enllaunada com si fos menjar de gos i es de color marronós, però un cop superat aquest primer moment de por, ho vaig tastar i em va encantar. Es boníssima crua, passada per la paella, arrebossada és brutal...


En aquest cas la vaig tallar molt fineta, farcint de formatge dos talls i arrebossant-la després amb ou i pa ratllat. Impressionant!

Comentaris

Anònim ha dit…
viva la carnita, abajo la patata frita!!! (dedicat a l'esther)

Entrades populars