Pèsols

Fa un mes la col·lega Gemma em preguntava si hi havia pèsols al mercat del meu barri perquè ella no en trobava al seu. Aquest ha estat el punt de partida a una bogeria de pèsols fomentada per la flexibilitat horària que proporciona el permís de maternitat, que m’ha portat a visitar diversos mercats a la recerca de pèsols.

En buscava i volia saber el seu origen i el seu preu. I la curiositat creixia perquè no valen el mateix uns pèsols del Maresme a Nou Barris i a Sant Gervasi, però és que tampoc a dues parades del mercat de Santa Caterina. Tot i que a la majoria el preu era similar, hi ha mercats on els preus divergeixen i molt. També m’ha encuriosit que a moltes parades no em sabien dir l’origen dels pèsols i ho arreglaven amb un “del país”... 🙄

Porto un mes menjant pèsols a dojo i no me n’he cansat. Tinc la pèsols madness instal·lada i veig la fi de la temporada a prop i no en tinc ganes! Us deixo aquí sota la llista de preus que té zero interès però si la copio sembla que una mica sí... De l’addicció als pèsols se’n surt? Els serveis socials m’obriran un expedient si s’assabenten que el meu fill em va demanar pèsols per berenar?


Llibertat — 6,95€ Viladecans
Lesseps — 6,99€ Maresme
Concepció — 6,98€ Baix Llobregat
Galvany — 8,95€ Maresme
Santa Caterina — 9,99€ i 6,50€ Maresme
El Carmel — 4,99€ Almeria 5,79€ Prat
Estrella — 5,50€ Llavaneres
La Marina — 5,99€ Espanya
Les Corts — 7,99€ El Prat (eco)
La Mercè — 5,99€ 6,25€ Maresme
Guineueta — el dia que hi vaig anar no en tenien
Vall d’Hebron — 4,80€ (Maresme)
Sagrada Família — 5.80€ Maresme
Barceloneta — el dia que hi vaig anar no en tenien


 

Comentaris

Entrades populars