Tamago Sando

Avui m’he sentit com el dia, un pèl grisa. No sé si per la reacció de la vacuna de la grip o per arrossegar la panxota de vuit mesos, però no em venia de gust fer-me res per dinar. Així que he escollit una opció ‘confort food’ que em posés de bon humor traslladant-me a un dels recorda més plens, el viatge que vaig fer al Japó fa vuit anys.


🥪🥚
Durant aquell viatge vam fer ús (i abús) dels ‘konbini’, botigues on pots trobar-hi de tot amb una oferta de menjar per emportar (ideal per viatjar en tren) molt correcta. Allà em vaig aficionar al #TamagoSando, un sandwich d’ou amb maionesa que no pot ser més humil i deliciós.
🥚🥪
Preparar-lo a casa no és gens difícil. Només necessiteu ou dur tallat a trossets i barrejar-lo amb maionesa japonesa (feta amb rovells i vinagre d’arròs, jo compro Kewpie). Ja només cal farcir un parell de rodanxes de pa de motlle que sigui ben esponjós.
Aquest ha estat el meu dinar i ha fet el seu efecte, cada mossegada em portava un bon record. I ara m’assabento que avui és el #DiaMundialdelSandwich!!!

Comentaris

Entrades populars