Risotto de carbassa

Quantes vegades durant la infància ens havien dit allò de "quan siguis gran t'agradarà". Jo en recordo unes quantes. A la tardor la meva àvia m'ho deia constantment amb els moniatos. Fins fa poc els he trobat repulsius, sobretot fets al forn d'una sola peça. Visualment em feien molt fàstic, i de fet, tot i que ara en menjo, mai cuits així. Diria que va ser fa uns cinc anys que em vaig decidir a tastar-los d'una altra manera i ja no vaig poder parar. Xips, en cremes, fregits, en truita, com a base dels panellets... Però encara no l'havia incorporat a un risotto.


Aprofitant l'arribada del farcell de tardor de @productorscat i que ma germana @bakeordieblog va penjar una recepta de risotto de carbassa al seu canal, em vaig decidir. Un brou de pollastre ben potent va ser el millor contrapunt a la dolçor del moniato i la carbassa, i ratllar bé de formatge de primavera de @mas_el_lladre, que mai hi ha prou formatge!

Comentaris

Entrades populars