Polos de papaia i taronja contra la calor

La pitjor època de l'any per a mi, és l'estiu. Sense cap dubte. Porto molt malament això de les altes temperatures i la xafogor, arribo a emmalaltir. I posar-me al sol ja ni ho menciono. Per això els meus amics i coneguts em maleeixen quan algun dia estiuenc fa un temps gris o sembla que hagin de caure quatre gotes, saben que me n'alegraré molt.
Degut a aquest malestar durant l'estiu, la meva dieta es restringeix molt: líquids, líquids i més líquids. Sobretot fruites i verdures fresques que procuro prendre de maneres diferents per no avorrir-me.


Els "polos" que us ensenyo avui són un recurs d'emergència d'aquest darrer cap de setmana, per la pujada de temperatures tan exagerada que hem tingut i el poc menjar que havia ingerit el darrers dies. També són molt bona opció per fer servir la fruita que es madura tan ràpid amb aquesta calor i que tot sovint acabem malbaratant. Per aquesta mateixa raó aquests "polos" són de papaia, perquè en tenia mitja que si passava un dia més hagués acabat caminant per casa...

Per fer-los, vaig batre la papaia tallada a trossos amb suc de taronja. Vaig voler que la textura fos un terme mig, ni molt puré ni molt líquida, així els "polos" no serien blocs de gel, però sí més cremosos. Vaig utilitzar uns motlles que em van regalar per Reis i que encara no havia estrenat. El resultat ha estat tan bo i refrescant que en tornaré a cuinar!
Bon profit!

Comentaris

Entrades populars