Ni quiche, ni pie, però de tardor

Fa unes setmanes vam fer una petita sortida boletaire. Ja ens podríem haver esperat als xàfecs d'aquests últims dies, però si ja els hi costa als homes dels temps encertar-la, com per preveure-ho nosaltres. No vam recollir grans cistells, però sí uns quants rovellons, trompetes i poqueta cosa més. Un cop arribats a casa, el típic dilema de sempre: què en fem d'aquests bolets? Un saltejat amb all i julivert sempre sempre és correcte, però també és molt obvi... I tot just unes fotos de ma germana em van engrescar per fer la recepta que ella havia trobat.

Ma germana havia descobert un programa de cuina que fan a la BBC i s'havia enganxat (normal, la majoria són xulíssims!). Es diu The Great British Bake Off i fan unes receptes tradicionals, però a la vegada força curioses. Ella havia fet aquell cap de setmana un pastís de pollastre i xampinyons i l'havia decorat amb unes fulletes de la mateixa massa i tallades amb un talla pastes. Genial! L'únic que vaig canviar és que el farcit és la recepta típica de la quiche però amb la varietat de bolets i una mica de ceba i carbassa trossejada. I que a mi no em va sobrar tanta massa per decorar-lo després.

Una altra gran diferència és que em vaig descuidar d'estar prou atenta quan el vaig ficar al forn i una mica torradet de dalt em va quedar... :) No us escric la recepta perquè prefereixo que l'aneu a veure al nou bloc de ma germana, que se l'ha currat molt!!!

Comentaris

Sílvia A. ha dit…
M'encanten les quiche! I ara que ha començat a ploure i d'aquí uns dies sortiran els boolets la faré de ben segur!
Anònim ha dit…
Que rica te ha quedado! A mí me gusta torradita :)Nosotros queremos ir a coger bolets pero como no hemos ido nuncano sabemos ni donde ir ni como cogerlos :(
Irisibula ha dit…
Si queréis ya quedaremos un día... :)
bravecoast ha dit…
No se si me gustaria pero me da curiosidad probarlo

Entrades populars