Entrepà Baztán

Recordo amb molt de carinyo un viatge que vaig fer amb els pares i la meva germana al Valle de Baztán perquè m'ho vaig passar molt bé aquell estiu i perquè vaig tastar un dels entrepans més bons del món. No sé com es diu, però quan vam tornar a Barcelona sempre li demanava al meu pare "fes-me l'entrepà Baztán!"

És tan senzill com fer-se un entrepà vegetal amb pa de motlle, amb enciam, ceba, tomàquet, espàrrecs, maionesa, però foradant la tapa de dalt del pa per posar-hi un ou ferrat.

No sé si serà per la meravellosa sorpresa i emoció que vaig sentir el primer cop que me'l vaig menjar, les ganes de trencar el rovell de l'ou amb el ganivet... o serà només melangia de la infantesa, però m'encanta aquest entrepà!

Comentaris

Sílvia A. ha dit…
que bo i que original!!!
MAR ha dit…
Jolines però quina pinta té !!!!!!!!!!! Queda divertidissim l'ou ficat en el forat que has fet ... genial !!

petunets
Anònim ha dit…
No estaria gens malament pel sopar d'avui...
illetapitita ha dit…
Jo també n'he menjat, no de Baztán però bonissim igual!
Que boi que quqeda amb l'ou...
Una abraçada!
glutoniana ha dit…
No n'he menjat mai però no li faria un feo... quina bona pinta que té :)

Entrades populars