Arepas

Sempre és un plaer que et convidin a sopar a casa dels amics, però si a sobre et fan un sopar especial, què més es podria demanar?
En aquesta ocasió la meva sister Esther i el seu chamo Rubén ens van convidar a l'Advocat i a mi a sopar Arepas a ca seva. I a sobre ens les va fer la mare del Rubén que ha passat un temps a Barcelona procedent de Veneçuela. Un luxe!

els farcits i acompanyaments de les arepes: formatge, alvocat i perico (un remenat de ceba, tomàquet i ous que estava boníssim)

les arepes ja fetes, calentones i a punt per obrir i farcir-les, són boníssimes!

Vaig estar temptada de filmar el procés de preparació de les arepes, però vaig preferir restar ben atenta a les explicacions de la mare del Rubén. A internet se'n poden trobar multitud de receptes així que... busqueu i remeneu!

Comentaris

Anònim ha dit…
Què puc dir jo... Que estaven molt bones, però jo en mejo una i ja estic a rebentar. Per cert, aquest any tornem a fer hallacas i aprofitem el que encara tinc al congelador? esther
Anònim ha dit…
Les arepes son d'origen guanxe o sigui de les Canàries i els emigrants canaris que van anar a Veneçuela les vam implantar allà.
Son boníssimes.

Entrades populars