Al Passatore

Des que el veí que em proporcionava el wifi va marxar i em vaig quedar desconectada de la xarxa, no actualitzo els blocs tan habitualment com feia abans. Ara he de pujar amb el portàtil a la biblioteca i anar-ho pujant i això fa que algunes de les entrades siguin una mica antigues, però bé, espero que us facin servei igualment.

Aquesta setmana us vull parlar de restaurants, que els tinc un poc abandonats, i últimament amb l'Advocat n'hem visitat uns quants. El primer de la llista és la pizzeria Al Passatore, un restaurant fetitxe. Per a ell ho és perquè és un restaurant que li recorda a la seva infantesa i perquè es troba al costat de Palau de Mar, una zona de la ciutat que li encanta, i a mi em porta bons records perquè va ser el primer lloc on vam sopar junts. Ai, què tendre!

A la pizzeria Al Passatore trobareu una carta enorme de pizzes, totes boníssimes, fetes en un forn de llenya enorme que es troba al fons del local.

Jo procuro variar la meva comanda i les meves pizzes favorites són la Barcelona, l'Estense, la Biancanieve o la Napoletana. L'Advocat és un fan absolut de la Calzone i normalment sempre repeteix.

A Pla de Palau tenen dos locals, i què bé que va, perquè molt sovint si no arribes prou d'hora et trobaràs una bona cua de gent esperant taula...

Al Passatore
Pla de Palau 8
Barcelona

Comentaris

Anònim ha dit…
La Calzone és la millor pizza de totes...
Núria ha dit…
jo era de pizza però vaig probar la calzone i ara et diria que m'agrada mes, es mes "melosa".....de tant en tant cau una pizza però no com abans.
M'anoto la pizzeria que recomanes el dia que baixem a Barcelona i anirem.
fina aviat
Ricard ha dit…
Les pizzes, molt bones, però per mi el millor plat que tenen és un de pasta amb fruits de mar, que el fan i el presenten en una papillote de paper d'alumini a la que li donen forma de cigne.
Es-pec-ta-cu-lar!!!!
CRIS ha dit…
El recurs per anar aqualsevol hora quan els altres han tancat cuina però l'última vega em van tractar fatal i vaig marxar emprenyada.
Un petó
Irisibula ha dit…
Ostres, Cris, quina sorpesa escoltar això del Passatore, però la veritat és que mai mai es pot saber què et trobaràs enlloc... :(

Entrades populars