Specchio magico

M'encanta la cuina italiana i m'encanta anar a restaurants italians, però és un exercici perillós. Moltes vegades el que et venen per restaurant italià sovint només en té el nom i et pots trobar amb vertaders atemptats gastronòmics. Per això sempre mirem de documentar-nos bé...

El restaurant d'avui és un clàssic dels italians a Barcelona. Alguns diuen que és el millor, jo encara no puc afirmar-ho perquè em queden molts restaurants a la ciutat per visitar, però sí puc dir que va deixar record preciós que no oblidarem mai. És l'Specchio Magico, un restaurant ideal per fer un sopar romàntic perquè el local i el servei són molt acollidors. Els plats, 100% italians, una carta sense pizzes, però amb una varietat d'antipasto i plats de pasta fresca excel·lent. Segurament us passarà com a mi, que no hi havia manera que escollís el que demanaria, vermella i tot em vaig posar quan va venir el cambrer!

Finalment la meva opció va ser un plat de Bresaola, un plat d'embotits italians, a l'estil dels nostres entremesos, acompanyats de brots d'amanida, germinats i fruites...

... i després uns Fossatelli farcits de carbassa i ricotta amb salsa de tomàquet i verdures. Una delícia, però m'hagués volgut demanar també uns Fiochetti farcits de formatge i peres amb crema de nous. Quina temptació!

L'Advocat va tenir clar que es demanaria uns Cappellati Bolognesa...

... i de segon una Scaloppine pizzaiola, un plat de rellom tallat a filets ben fins acompanyat de salsa de tomàquet i verduretes al vapor. Una delícia...

No vam prendre res per postres, tot i que haguèssim pogut prendre una bona pannacotta o un tiramisú, però ens vam quedar tan a gust amb els plats que vam tastar que van decidir que un xupito de limoncello era més que suficient.

Specchio Magico
c/Luis Antúnez, 3
Tèlf. 93-415-33-71
Barcelona

Comentaris

Anònim ha dit…
Me apunto este sitio...hace poco fui a otro italiano que me recomendaron como el mejor de Barcelona :), es la Bella Napoli. Pero tengo que ir a este, seguro!!

Un saludo
Jorge
http://pocohecho.wordpress.com/
oriol ha dit…
Hi vam anar el dia 27 de gener passat...
Irisibula ha dit…
Jorge: La Bella Napoli me han dicho que es buenísimo.
¡El primero que vaya que lo explique en su blog!

Entrades populars