Tempura d'albergínia

Em vaig adonar fa uns dies que al bloc encara no teníem cap recepta japonesa i això que a mi m'encanta la cuina del Japó. En sóc una gran fan. L'Advocat no tant, però hi ha cosetes que sí que se les menja i fins i tot amb devoció, com per exemple la tempura de verdures. I resulta tan i tan fàcil de fer que sempre que tinc puntes o verdures sobrants les tallo finetes i les passo per la massa de tempura.

I no penseu que és difícil de fer la massa ni que calen farines especials. És tan fàcil com barrejar farina i maicena en parts iguals amb aigua amb gas ben freda i si voleu un rajolinet de licor d'arròs. Ens quedarà una massa fina i suau de la que en resultarà una tempura amb una textura lleugera i ben cruixent. Proveu-ho i ja m'ho direu.

Comentaris

Mercè ha dit…
Oh, m'encanta la tempura! I sobretot la d'albergínia!! Deliciosa!! Un 10! :)
Gemma ha dit…
No havia senti mai posar-hi el rajolí de licor d'arròs... Ha de quedar bonísim, molt millor!

Entrades populars