Pasta Loca

Fa unes setmanes vam poder veure a can Chetos la pel·lícula Hancock a la seva nova Play3, i en BluRay. Nosaltres que som poc de grans teles, i en tenim una de petitona ens vam quedar amb la boca oberta en veure la qualitat d'imatge, i l'Advocat bàsicament no va poder pensar en una altra cosa quan a mitja peli els protagonistes expliquen una tradició gastrònomica setmanal que mai es salten: la nit de la Pasta Loca.

Una recepta ben potent, per a súper herois com en Hancock, basada en les típiques tallarines amb tomàquet i mandoguilles, només que aquestes últimes tenen unes dimensions espectaculars. Les que vaig fer jo pesaven 125 grams cada una! I l'Advocat que és el meu súper heroi particular, que em salva i em cuida sempre, se les va menjar sense cap problema, com no podia ser de cap altra forma!

Comentaris

Anònim ha dit…
Bufff... encara recordo el dia de la pasta loca, una mica si que em va costar acabar-m’ho tot. Però ho em de repetir!!!
La cuina vermella ha dit…
Com mola tenir un superheroi a casa, oi?
Irisibula ha dit…
És el millor! Posa un súper heroi a la teva vida! :)

Entrades populars