Madelenes de Nutella

No sé si us passarà com a mi, però sempre que obro el Google Reader per veure totes les vostres actualitzacions, m'espanto. I si el cap de setmana no el consulto en cap moment sé que el dilluns arribaré a l'ordinador i em trobaré amb 300 elements per llegir. I llavors sempre em dic, ja no em suscric a cap més bloc, amb els que llegeixo ja en tinc de sobres, però encara ha d'arribar el dia que ho cumpleixi.
Sempre acabo veient alguna recepta interessant i divertida, em passo pel bloc on s'allotja i normalment sempre n'hi ha més de receptes xules i apa, un nou bloc cap al Reader.

Així em va passar amb la Mietta-Svetlana i la seva cuina diària que m'encanta. I com podeu comprovar la recepta que m'hi va enganxar van ser les madelenes de nutella, que van fascinar a l'Advocat. No van durar ni un dia i és que feien una oloreta boníssima i una pinta espectacular!
Si us animeu a fer-les, la recepta la trobareu aquí.

Comentaris

Gemma ha dit…
Han de ser boníssimes, ara mateix me'n vaig a llegir la recepta :)
A mi em passa el mateix que a tu: amb tants blogs, no dono l'abast!
Ester ha dit…
A mi em passa el mateix, vinga a afegir blogs al Reader, i seguint el teu consell acabo d'afegir al de cocina diaria
Les madalenes han de ser boníssimes, jo les faria de Nocilla, per allò de la nostàlgia
Una abraçada
Ester
Anònim ha dit…
Hola Iris!!!!!

Posa-me´n 6!!!!!!!!!!

Que et dec??

Gràcies!!!!!

Jejejee, s´em fa la boca aigua!!! Ummmmmm!!!!

Francina.
Mercè ha dit…
Iris, això que et passa a tu, crec que ens passa a tots! No donem l'abast! Aquestes madalenes i de nutella han de ser un vici!!
Anna ha dit…
han d'estar boníssimes! Ah! ja tinc una subscripció nova...no hi ha manera!!!
Vanesuky ha dit…
Quin goig que fan!!
Me l'apunto que a mi fer magdalenes em pirra!
Un petonet maca.
Anònim ha dit…
Jo sóc encara novata amb aixó del blog i no ser com ho haig de fer per tenir el Google Reader? que m'ho podries explicar?
Les madalenes m... ja n'hi m'ho imagino l'ho bones que deuen estar.
També dir-te que t'he afegit al meu blog, la petita mindundi, tot just començo, però alguna coseta ja faig..jeje!
Fins aviat

Entrades populars