Entrepà Claudio

Tinc la sort que al bar de la biblio hi treballa un cuiner professional perquè no només serveixen begudes i pastes, al migdia fan dinars i dijous paella. Així que de tant en tant compartim recursos i receptes. D'aquestes converses a vegades sorgeixen anècdotes entranyables com quan en Claudio ens va explicar que havia descobert l'escalivada. Ell és argentí i per tot el món que ha caminat mai havia tastat l'escalivada i va quedar meravellat per la seva senzillesa i també grandiositat.

M'ho explicava i se'n feia creus que enlloc no haguessin pensat en embolicar la ceba, el pebrot i l'esbergínia i posar-los al forn ben fort. Una hora després només cal pelar i afegir-hi l'oli. És genial! Tot això va venir "a cuento" perquè jo havia tingut una reunió a l'hora de dinar i no havia pogut menjar res i en mitja hora obríem la biblio, així que em va fer un entrepà de llom i escalivada. Estava tant i tant bo que jo mateixa em vaig fer creus que no se m'hagués acudit mai fer aquest entrepà a casa.

Així que per anar a veure el derbi al Camp Nou me'n vaig fer un! Boníssim!!!

Comentaris

La cuina vermella ha dit…
Que donaria jo per aquest entrepà claudio. Escolta quina biblio més guapa no ? amb restaurant i tot...

Entrades populars