Ginebra Fuck Covid

Vaig conéixer en @carlesbonnin quan organitzava la festa del meu casament. El seu servei de bar per a festes privades em va meravellar per la qualitat i la saviesa que destilava la seva proposta. Vuit anys després els convidats recorden perfectament el diluvi universal que va caure tot el dia i tota la nit, però encara més els meravellos còctels que ens van preparar en Carles i el seu equip.
🍸
Des de llavors segueixo amb admiració tots els seus projectes, ara en especial @la_destilateca. Una microdestil•leria artesanal on en Carles crea licors molt personals i a mida per a xefs i bartenders, a més d’un espai on realitzar tallers i degustacions. Les ganes que tinc de visitar-lo són infinites.
🍹
La meva primera adquisició ha estat la ginebra Fuck Covid19, sorgida de la iniciativa solidària de produir i distribuir gratuïtament gel hidroalcohòlic per als col•lectius que més en necessitaven quan era difícil trobar-ne. Malauradament les autoritats van prohibir la seva fabricació. Però ara la resta podem gaudir d’una ginebra excepcional. Gràcies, Carles per la teva implicació i mestratge! A casa sempre et seguirem de prop! Us animem a que la resta també ho feu!




Comentaris

Entrades populars