Lékué Party Outlet 2013

Suposo que tots coneixeu la marca Lékué... Si algú diu que no, no me'l creuré! Jo sóc molt fan dels seus productes, però sobretot de la seva manera de treballar, potenciant el treball en equip i la investigació i desenvolupament de nous productes. A casa, l'Advocat pateix i tremola quan li dic, "saps què s'han inventat ara els de Lékué?". Motlle o trasto de silicona que treuen, me l'acabo comprant. Excepte els que només són per fer servir al microones, ja que nosaltres no en gastem.
Poder em direu que els seus productes no són tan barats com els que ven el xinès del basar de sota casa. Sí, teniu raó, però segur que duraran molt més. En aquest sentit, sóc d'invertir en empreses que investiguen i innoven, vés si no de qui copiarien la resta, oi? No sé, cadascú és lliure de fer i comprar el que vulgui, només faltaria!
L'any passat vaig descobrir una manera d'adquirir els seus productes a un preu més baix quan em vaig assabentar que al seu magatzem de La Llagosta organitzaven un outlet amb descomptes de fins al 80%. Amb els ulls com taronges em vaig quedar, però malauradament tenia lloc un divendres a la tarda i un dissabtes i ambdós dies em tocava treballar. Ooooooh, però vet aquí que l'Advocat va tenir un gest mooooolt romàntic i hi va anar ell, d'amagat, per comprar-me tot de cosetes. Fins i tot va fer fotos perquè les pogués ensenyar al blog. Quina meravella d'advocat!

Ep, aquestes fotos són del Lékué Party Outlet 2012! :-)
Es veu que l'any passat va ser una bogeria total de la gentada que es va aplegar a les portes del magatzem. Èxit total. El pobre va haver d'anar al dia següent perquè el divendres no va poder ni accedir al recinte. I la sorpresa que em vaig endur jo quan vaig arribar a casa i em vaig trobar tot de detallets?! El millor de tot va ser el motlle de gofres, us el recomano al 100%. Estrany és el diumenge que no esmorzem gofres fets al forn i en 20 minuts ja estan fets. Una troballa!
Enguany ho havien organitzat d'una altra manera i entre d'altres coses més petites que vam comprar, el producte estrella per a mi, va ser el motlle desemmotllable que ve amb un plat de ceràmica. La meva sogra el té i me l'ha venut tan bé que el vaig acabar comprant. Però si tingués microones, segur que també hagués comprat el nou trasto que han fet, la Chocofondue!!! Quina delícia cada cop que ens donaven per tastar...
Al final, dues bosses ben plenes van ser el botí de la jornada. Ep, i que quedi ben clar que la gent de Lékué no m'ha pagat res per escriure aquest post, per desgràcia de l'Advocat... :-)

Comentaris

Gemma ha dit…
Oh, no ho sabia!!!!
Moltes gràcies per avisar, serà qüestió de no perdre's el proper que organitizin. I quina sort que vas tenir, eh? ;)
Irisibula ha dit…
Gemma, crec que ara mateix n'estan fent un altre a la botiga online!!! Amb molts descomptes!!! :-)

Entrades populars