Amics que se'n recorden de mi quan viatgen (2)

No fa gaire us explicava que el meu cunyat postís havia marxat a treballar unes setmanes a Colòmbia i que en tornar es va fer acompanyar d'uns regals per a mi que em van fer molta il·lusió. L'exemple s'ha contagiat i aquests són els darrers regals amb que m'han obsequiat amics meravellosos. Ja ho diuen que qui té un amic té un tresor, oi?

El Norbert, company de la biblioteca, és argentí i ha tornat fa ben poquet de passar tot el Nadal i gener a la seva terra, amb la seva família, i m'ha portat una capsa de galetes Rhodesia i Nugaton que són barquets de galeta cruixent amb farcit de llimona i cacau i cacauet. També uns BonBon, bomboms de xocolata farcits de cacauet. Tot extremadament dolç!


Els meus cunyats Daniel i Anita també van ser fora per Nadal a la terra d'ella, Suïssa i ens van portar una xocolatina gegant de Toblerone i dues rajoles Lindt d'aquestes edicions especials que fan amb sabors originals: una amb flor de sal (boníssima) i una altra amb wasabi (també bona però em va decebre una mica perquè no li vaig notar el gust tant com m'esperava).


El meu cunyat Benji ja fa temps que va tornar d'un viatge a Tailàndia, però jo m'havia oblidat d'ensenyar-vos una capsa d'aperitius tailandesos que ens va portar de record. Així a primera vista fa una mica de respecte, però no us espanteu que entre els ingredients no hi ha res que no mengem per aquí normalment: gambes, calamars i nous "garrapinyats" en llima, llimona, sucre i pebre vermell. Diferent, però bo.


I per últim, però no menys important, el meu estimat Antonio, company de la biblioteca i membre de laBanda, que es va apropar al Mercat Medieval de Vic i em va comprar un magnífic exemplar de Garet Gran (formatge de llet de cabra crua de Mas El Garet) que el 2011 va rebre el World Cheese Award de plata.


Oi que tinc uns amics meravellosos??? :)



Comentaris

Gemma ha dit…
Ostres, això sí que són bons amics, quina sort! ;)
Irisibula ha dit…
Jejeje, sí tinc molta sort!

Entrades populars