Mac`n´cheese


Aquest mes de retorn de posar el comptador a zero de tot el que fem, tant que quasi sembla Any Nou, és el millor per començar amb la proposta de Memòries d'una cuinera: els macarronsUn dels plats fetitxe d'infants i adults! 
A casa ens agraden molt i és per això que en cuinem amb moltes receptes diferents, en tinc una bona pila per penjar-vos al bloc. Avui ens animem amb una recepta molt típica dels anglosaxons, els macaroni and cheese. No deixen de ser una recepta de macarrons amb formatge de tota la vida. Tot i que ells els cuinen amb diferents varietats de pasta, procureu que la que escolliu sigui foradada perquè la salsa pugui lliscar per dins, és molt més bona!


Macarrons - 50gr cheddar groc - 50gr cheddar taronja - 50gr parmesà - 
1 got de llet - oli - farina - sal i pebre

Posem una olla amb aigua i sal al foc, quan bulli afegim els macarrons i els deixem el temps que ens recomani al paquet. Quan estiguin llestos, els escorrem i reservem.

Ratllem els formatges. Fem una beixamel lleugera, que no sigui gaire espesa. Sofregim la farina en l'oli i anem afegint a poc a poc la llet freda. Remenem perquè no es facin grumolls. Afegim la barreja de formatges ratllats i remenem perquè es fonguin homogèniament per tota la salsa. Els formatges faran que la salsa sigui més consistent per això és millor que la beixamel inicial sigui lleugera.

Barregem els macarrons amb la salsa, mireu de no caure en la tentació, i no piqueu! Els posem a una safata que pugui anar al forn i a gratinar!!!

Comentaris

Gemma ha dit…
Senzills i deliciosos, amb aquesta barreja de formatges han de quedar molt gustosos.
Un plat que té l'èxit assegurat!
Núria ha dit…
Que bons i sense carn...els faré segur...molts petons
Eli Ramirez ha dit…
Oh! té molt bona pinta! (no m'havia fixat en això dels colors del cheddar... la cuina no és lo meu) O_O però els macarrons m'encanten i el formatge tb, o sigui que s'haurà de provar XD
Irisibula ha dit…
Sí, noies, us animo molt a preparar-los perquè són boníssims i cremosos! Nyam, nyam! :)
Roser ha dit…
ohh quina pinta aquests macarrons...
Coses de Llàbiro ha dit…
De la recepta m'agrada fins i tot el nom!;)
Petons i moltíssimes gràcies per participar al Memòries.
Judith ha dit…
no saps com m'agradaria tenir aquesta safata davant!!!! moltíssimes gràcies per participar. petonets
Irisibula ha dit…
Encantada de participar-hi!!! ;)
Berta ha dit…
Fan molt bona pinta!
Tens un regalet al meu blog:
http://bertaskitchen.blogspot.com.es/2012/10/pollastre-al-curry-amb-verduretes-i.html
Mónica López ha dit…
Fantàstics! És la meva recepta preferida de macarrons
Petons
Mónica

Entrades populars