Maguroya

ACTUALITZACIÓ: aquest establiment va tancar.
El menjar japonès és dels meus preferits i procuro menjar-ne sempre que puc, que no resulta ser gaire sovint perquè a l'Advocat no li apassiona gaire. Així que quan em quedo de Rodríguez a casa, si tinc temps me'l preparo jo mateixa (com si fos un ritual de reafirmació personal, que de tant en tant en calen) o si no em tracto com una reina i baixo fins a Maguroya, al cor de Gràcia, i em compro una safateta per a mi sola de sushi i maki.


El millor de tot és que t'ho preparen al moment a la rebotiga, que les safates (de diferents mides) les pots personalitzar amb els sushis i makis que prefereixis, que van molt més enllà dels de salmó i tonyina, que també tenen cervesa japonesa, udon i postres.


Ja només em cal tornar a casa, estarrufar-me al sofà, rajolinet de soja per anar-hi sucant i procurar que el gat no em robi cap sushi!


Maguroya

Comentaris

Maria ha dit…
Eiis.. quina pinta aquest bandejeta!! Adreça apuntada!! Gràcies...

Entrades populars