Big J's Burger

ACTUALITZACIÓ: aquest establiment va tancar.
Un dels gastro-records més macos que guardo de la meva infantesa és el dels àpats al diner que hi havia al costat del Camp Nou, pujant per l'Avinguda Joan XXIII. Era una antiga caravana enclavada al costat mateix de la vorera, al més pur estil diner americà. Hi havíeu anat algun cop? Oh, era genial! Des que la van tancar he trobar a faltar un local de l'estil, que tingués aquella màgia (ep, tot i que el Chicago Pizza Pie Factory és genial, però no és el mateix...). Doncs fa unes setmanes el vaig trobar: es diu Big J's Burger i hi van anar amb l'Advocat fa un parell de dies!

El local es troba una mica amagat al ben mig del barri del Raval, concretament al carrer del Carme. Des de fora no ho diries pas que és un diner perquè l'entrada s'enfonsa i si no t'hi fixes, t'ho perds.


La decoració és 100% ianqui, està molt ben trobada l'ambientació i fins i tot s'han treballat l'aspecte de caravana. Amb el sostre abombat i a les parets hi han fet uns forats amb persianes metàliques simulant-hi les finestres.


Amb ventiladors al sostre, màquina de discos i grafitis amb motius de la cultura pop nord-americana i seients d'escai fins i tot!!!


El menú ja us el podeu imaginar, oi?

Les hamburgueses són les reines i en tenen de diferents varietats, fins i tot una vegetal per als vegetarians, però no hi falten les amanides (la Marilyn, la Betty Boop...), els sandvitxos (el NYC, el Club...), els nachos, els aros de cebolla, els sticks de mozzarella... I per les postres no patiu, amb les calories que ja porteu a sobre no us ve d'un brownie, un cheesecake, un banana split o un batut com els de Grease, ja sabeu, els milkshake. Jo no me'n vaig poder estar i em vaig demanar un batut de xocolata...

Tot estava boníssim.
Les hamburgueses eren espectaculars, ben grans, acompanyades sempre de les patates fregides i l'amanida de col. Jo em vaig demanar la Big J's (250 gr de carn amb formatge, enciam, ceba confitada, tomàquet i cogombrets) i l'Advocat la Flo Waoo (2 hamburgueses de 100 gr, amb formatge, enciam, tomàquet, ceba i cogombrets).

La relació qualitat preu molt bé. Vam sopar tots dos per 23 euros preu final.
No està gens malament, oi?


Això sí, sigueu puntuals. Nosaltres hi vam anar a quarts de nou, i trenta minuts més tard allò ja està ple de gom a gom!

c/Carme 74
08001 Barcelona
Telèfon 934 438 067

Comentaris

Núria ha dit…
Queda anotat a la llista de llocs on anar...
petons
ChetoCheta ha dit…
Ualaaaaaa que chuloooo! Joo que envidia, a mí me encantaba el dinner del Camp Nou, lástima que lo cerraron porque con lo cerquita que lo tendríamos estaría todo el día ahí metida! Podríamos ir un día a cenar los 4 juntos que ya sabéis que el Raval no es nuestro fuerte y lo mismo necesitamos guías.. :), Por cierto...ya iba siendo hora de que actualizases...

Entrades populars