Reñé

Ja fa dos mesos i mig que va ser el meu aniversari, però entre les vacances, la parada electrònica i les oposicions, l'activitat del bloc ha caigut en picat. Perdoneu-me, però les oposicions em tenen boja perduda i el diumenge és el primer examen...

Bé, al tema. Enguany l'Advocat em va torturar durant setmanes donant-me pistes errònies i capcioses sobre el restaurant que havia escollit per celebrar el meu aniversari, i així es venjava de tots els Nadals que li he endevinat els regals... Em deia que aniríem a sopar a una pastisseria i que no era l'Espai Sucre (va ser el primer que vaig dir, és clar). Al final em vaig rendir, com podreu comprendre, perquè veia com perdia el seny a mida que s'apropava la nit especial.

Caminant per l'Eixample barceloní vam passar pel barri més antic de la ciutat fins al carrer Consell de Cent, i jo menjant-me el cap perquè no em sonava cap pastisseria que oferís sopars... Fins que vam arribar a Reñé.

Una confiteria de començaments del segle XX d'estil modernista que conserva la decoració amb marbres, vitrines de caoba i molt vidre. Si us fixeu i mireu per la porta, veureu un cartell que resa "Pasteleria". A l'entrada el local disposa d'un espai de cocteleria per fer un aperitiu abans de sopar i d'unes tauletes individuals molt cuques, perquè dinar o sopar sol no ha de ser pas dolent...

l'ambient del restaurant era molt tranquil perquè a nosaltres ens agrada sopar d'hora, i nois, era buit, així que vam disposar de tot el servei a la nostra disposició: per començar un aperitiu de codonyat i humus

detalls de la decoració que juga amb els elements de la naturalesa i de la gastronomia, per cert, la decoració és molt difusa i baixa per això les fotos tenen aquesta pàtina estranya, però que és genial per fer un soparet romàntic...

de primer, uns fideus orientals de blat integral amb palets de verduretes al vapor...

i uns panzerotti casolans de marisc

de segon un filet d'Irlanda, poc fet, amb canelons de carbassó farcits de patata lila i crema àgria...

tataki de tonyina (sashimi de tonyina arrebossat amb llavors de sèsam blanc i negre) i tatin de mango i trompeta de la mort

i per postres un sacher ben regat amb xocolata calenta... ben romàntic i apassionat!

Una bona jornada, a un restaurant molt recomanable per la qualitat del menjar que serveixen, l'ambient és tranquil i ben romàntic, de la meravellosa atenció del servei i perquè el menú de degustació és assequible i canvia segons la temporada dels productes.

Moltes gràcies, Advocat, per haver-me organitzat una altra nit màgica i meravellosa!!!

Restaurant REÑÉ
c/Consell de Cent 362-364
93 488 27 71
Barcelona

Comentaris

La cuina vermella ha dit…
Per molts anys doncs, Iris (millor tard que mai). Fantàstica sorpresa de l'Advocat, que divertides les pistes errònies que et fan ballar el cap!!!
petons als dos.
xaro ha dit…
Felicitats Iris, encara que sigui amb molt de retard!! No conèixia aquesta pastisseria-restaurant, però serà questio de provar-la, perquè el menjar i l'ambient fan molt bona pinta!!
ChetoCheta ha dit…
Que buena pinta todo!!! Me lo apunto a ver si nos animamos un día a probarlo. Ahh por cierto, ya he actualizado el blog que yo tambien lo tenia abandonadísimo!!!
Irisibula ha dit…
Gràcies a tots per les vostres felicitacions!!! :P

Entrades populars