HEMC#22 Sorbet de te de fruites tropicals

Per a la meva aportació al HEMC 22 he fet un sorbet del meu te preferit per a l'estiu, el de fruites tropicals i que sempre compro a Planeta Te.

200 gr sucre - 1/2 litre d'aigua - 20 gr te de fruites tropicals - 4 fulletes de menta - 2 llimones - 80 ml nata

1. Fer un xarop amb el sucre i l'aigua escalfant fins que arribi a punt d'ebullició i mantenir-lo un minut.

2. Afegir el te i les fulletes de menta i deixar infusionar durant un quart d'hora. Passat aquest temps, colar-ho i deixar refredar.

3. Afegir el suc de les llimones i la nata. Moure bé fins que quedi tot ben homogeni i congelar-ho. Jo, com que no tinc màquina de fer gelats o poso en tàpers.


4. Anar comprovant que no es fan cristalls al sorbet i remoure-ho bé. He llegit que també es molt útil congelar-ho en glassoneres i després batre-ho amb el robot. Escolliu el mètode que escolliu després de batre el sorbet s'ha de tornar a congelar.

5. Servir després d'un bon àpat o entre el primer i el segon plat.

P.D. Demà penjo la foto... sóc un trastito i m'he quedat sense bateria...

Comentaris

Gemma ha dit…
Ui, encara tinc pendent posar la recepta d'aquest mes del HEMC! A veure si aquesta tarda tinc temps i la poso...
A mi també m'agraden més els gelats de fruita, els trobo més refrescants... Ole, per fi arriba la temporada de gelats, visca!

Entrades populars