Crispetes dolces (Cicle La cuina de l'Advocat)

Aquest no és l'Advocat, és el seu germà l'Urbà, que també és co-autor de la recepta i ell mateix la va cuinar perquè èrem a casa seva. Les va cuina per a mi i per a sa mare mentre miràvem l'espectacle Pajares a la tele.

La recepta és fàcil d'endevinar. Bé, com a mínim els ingredients, però no és fàcil de fer. Es pot cremar el sucre, les crispetes i la paella també. Jo no he aconseguit mai fer-les bé. No ha estat possible que els germans la facilitessin per a la seva publicació al bloc. Ho entenc.

Quan el Toto va sentir el primer "pop" va sortir disparat cap a la cuina per si queia a terra alguna crispeta per fotre-se-la...

Aquí tothom n'agafa menys jo...

Dóna-me'n una...

Comentaris

Anònim ha dit…
Jo vull un gos com el Toto!! Que macu!! Sense comentaris sobre les receptes de l'Advocat.. Mamba Frita
bravecoast ha dit…
no no no ... las palomitas saladas como el demonio si no, nada.
el perro es genial jaja si fuera como uno que yo conocía, anda que se estaría ahí quietecito jajaja pero los dos con la misma cara de lástima
Anònim ha dit…
antes de probar estas palomitas también pensaba como tú bravecoast, pero he de decir que ahora las dulces también me chiflan.
Anònim ha dit…
Una vegada més, èxit rotund amb la meva cuina, ja m'estan trucant per fer un congrés amb en Ferran Adrià,... els hi dit que no, que estic enganxat a una sèrie de televisió y no tinc temps per perdre amb cuiners de segona. No se m'estarà pujant l’èxit al cap, oi?
Ni tan sols la archienemiga Mamba Frita ha pogut rebatre la recepta.

Entrades populars